wtorek, 17 czerwca 2014

Ratujmy łosie!

Kochani, dziś bardzo krótki, ale niezwykle ważny post.
Minister środowiska chcąc zmniejszyć populację łosi pozwala na całkowite wymarcie. Zamiast pozwolić na polowania mógłby poszukać innych rozwiązań dotyczących problemu wypadków z udziałem tych zwierząt.  Pozwolenie na polowanie może znacznie zagrozić ich populacji. Zdecydowanie łatwiej jest polować, a trudniej odtworzyć populację.  Organizacja WWF stoi murem za utrzymaniem zakazu polowań na łosie. My też nie bądźmy obojętni... Podpiszmy petycję. Ja to już zrobiłam na stronie PODPISZ PETYCJĘ .

Źródło: http://www.not-bornintheusa.com/2011/06/alaska-przystanek-11-denali-national.html

12 komentarzy:

  1. My tez juz podpisalismy petycję. Głupota ministra nie zna granic...
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wspólnymi siłami uratujemy te zwierzęta.
      A o ministrze wypowiadać się nie będę...

      Usuń
  2. Podpisałam.
    Nie mam słów na takie działanie.
    Zamieszczę jeszcze petycje na blogu. A ja właśnie proszę znajomych o podpisanie petycji, która znajduje się na poniższej stronie:
    http://antyfutro.pl/
    Gdybyś zechciała podpisać, byłoby super:)
    Pozdrawiam i cieszę się, że wróciłaś, bo brakowało mi nowych postów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nagłaśniać takie działania. :)
      Oczywiście kolejna petycja już podpisana, może w ten sposób przyczynimy się do pomocy tym zwierzętom.
      Serdecznie pozdrawiam i lecę do Ciebie :)
      I.

      Usuń
  3. wystarczy, że wytępiono prawie całkowicie zające, teraz przyszła klej na łosie? potem na bizony i co nam zostanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żubry, znaczy, chyba mam słaby dzień:)

      Usuń
    2. Ewo, masz rację. Najpierw tworzą chore pomysły, a później nie wiedzą jak je wycofać...

      Usuń
  4. Nie wierzę, że to przejdzie, jednak masz rację - trzeba przeciwdziałać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy blog! Czytam, czytam i nie mogę się oderwać! Zostaję oczywiście na dłużej i czekam na nowe posty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i obiecuję, że posty będą się pojawiać :))
      Do zobaczenia u Ciebie :)

      Usuń
  6. Ica! nie wiem czy odnotowałaś czy nie, że blog chwilanapoddaszu zniknął, ale wróciłam, troszkę inna, troszkę zmieniona, ale jestem i od razu podpisuję petycję :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnotowałam, ale nie mogłam kompletnie nic znaleźć...
      Dobrze, że jesteś. :)
      Buziaki

      Usuń