wtorek, 4 lutego 2014

Słoneczna zima

Za oknem coraz śmielej wygląda słoneczko!
Niby luty, a można mieć wrażenie, że to koniec marca. Przynajmniej tutaj, u nas, bo ...
W telewizji widziałam śnieżne tunele i to w Polsce! Kto by pomyślał?! Mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończy.
Wczoraj znów wsiadłam na rower, cudowne, rzeskie powietrze wprawiło mnie w świetny nastrój.
Dziś niestety gorzej z moim gardłem, więc się oszczędzam, leczę i liczę na sprzyjające warunki pogodowe. :)
A tak poza tym, to powoli odpoczywam, w końcu weekendy mam wolne od uczelni. Ferie są! :))



5 komentarzy:

  1. Ależ Ci tych ferii zazdroszczę- u mnie we znaki się daje jakieś przedwiosenne zmęczenie materiału, chętnie bym z takich ferii skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że na uczelni mam ferie, czyli całe moje ferie trwają 6 dni!
      Ale zdecydowanie te wolne weekendy były mi potrzebne.
      Przyjdzie wiosna, powróci moc! :))

      Usuń
  2. A ja się dowiedziałam, że oblałam 2 egz i nici z ferii. Ach, zazdroszcze tak, że aż się robię czerwona! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty sobie z pewnością poradzisz! Na pewno będzie tak jak ze mną. :))
      Aczkolwiek czekam jeszcze na niektóre wyniki, więc nie wiem, czy czasami nie będe musiała powrócić do notatek. :D


      Usuń
  3. Evеryone lovеs it when folks come tovether and sshare ideas.

    Great blog, keep itt up!

    Also visit my homepage: buy African mango plus in south africa

    OdpowiedzUsuń