poniedziałek, 10 lutego 2014

Przedwiosenne porządki

Kiedy temperatura wzrasta i słońce coraz częściej gości na niebie, człowiekowi aż chce się żyć!
W pracy byłam z dziećmi na spacerze i zatęskniłam do wiosny, takiej prawdziwej.
Kiedy wróciłam do domu - miałam ją! Chwyciłam za haczkę, grabie i rękawiczki. Zrobiłam pierwsze porządki przed nadejściem wiosny.  Co prawda z zatok nie wyleczyłam się do końca, ale nie mogłam się oprzeć. I tym sposobem poniedziałkowe popołudnie spędziłam w ogrodzie. Tego mi brakowało. Zdecydowanie zima nie jest dla mnie, bo w ogrodzie zbyt wiele nie zrobię. Chociaż  dużo zależy od tego jaka ta zima jest... Bo jeśli ma być taka jak teraz - dziś, to chętnie, oby więcej takich!
Część ogrodu już przygotowana, wszelkie pozostałości pograbione, gałązki pozbierane, ziemia gotowa do siania. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, to dokończę wszystko.
Dopiero dziś zdałam sobie sprawę, że to czas najwyższy  wziąć się za przygotowanie nasionek! Ależ ten czas leci! Przede mną ostatni wolny weekend, więc mam nadzieję, że nadrobię zaległości.
A jak u Was z przygotowywaniem się do wiosny w ogrodzie?











12 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcia! Nie wierzę, że mieszkasz w takim małym raju. Gdyby nie to, że mam kalendarz w domu, pomyślałabym, że już wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ten raj pozostaje niezauważony przez resztę ludności, dzięki czemu jest cisza i spokój. :))
      Także zapraszam do raju! :)

      Usuń
  2. Też już zaczynam czuć zew grabi- nie chcę zaczynać za wcześnie, ale pogoda taka, że chyba nie wytrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, ja nie wytrzymałam, to było silniejsze ode mnie! :)
      Ale teraz przynajmniej nie czuję takiej potrzeby. :))

      Usuń
  3. Zdjęcia przepiękne! Zwłaszcza droga, uwielbiam zdjęcia dróg ;) U mnie wiosennych porządków nie ma, ale są wiosenne zmiany duchowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam motyw dróg, zwłaszcza latem kiedy są całe zielone! :)
      Czasami takie zmiany są zdecydowanie ważniejsze... :))

      Usuń
  4. Wiosna się zbliża wielkimi krokami, też mnie radość ogarnia. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbliża się, ale nie było już takiego pięknego dnia żeby dokończyła porządki, więc cały czas z niecierpliwością czekam na prawdziwą wiosnę! :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      I.

      Usuń
  5. Ale pięknie u Ciebie, zazdroszczę swojego skrawka ziemi :-) A wiosny też nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że nie miałabym tego swojego skrawka. Potrafi cieszyć i odstresować. :)
      Pozdrawiam,
      I.

      Usuń
  6. Jejku, jak wiosennie. Ja mam cały czas bajzel, więc nawet nadejście wiosny nie zmieni stanu rzeczy :p Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie taki dzień, kiedy bajzel zniknie nim się obejrzysz! :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń