piątek, 3 stycznia 2014

Sesja!

Ledwo zaczął się kolejny rok, a ja już widzę, że jest pracowity. To wszystko za sprawą zbliżającej się sesji. Jutro pierwszy egzamin. Czytam notatki i chwilami kompletnie nie mam pojęcia o czym mowa. Przyzwyczajona byłam, że na licencjacie większość materiału była zrozumiała, bo dotyczyła części praktycznej zawodu nauczyciela. Zdarzała się teoria, ale była zdecydowanie bardziej przyswajalna.Tutaj niestety musimy zmierzyć się z tą trudniejszą teorią. A może po prostu odzwyczaiłam się od studiowania i dlatego jest mi ciężko... Łącznie mam siedem egzaminów. Powinno być osiem, jednak jeden niezwykle przyjazny profesor każdemu zaproponował 4,0. Jeśli ktoś mierzy wyżej może oczywiście pisać egzamin, ale musi liczyć się  z tym, że może tego nie zaliczyć. Jestem skromna, więc zostanę przy tej czwórce. ;)  Przede mną jeszcze stworzenie konspektu pracy magisterskiej na seminarium.  Tym razem nie wiedziałam o czym chcę pisać. Na licencjacie pisałam o dzieciach z ADHD. Temat był dla mnie niezwykle ciekawy i przydatny w zawodzie nauczyciela. Teraz też miałam kilka pomysłów, ale niektóre badania mogłyby być nie do zrealizowania, dlatego wstępnie postanowiłam, że opiszę działalność szkoły podstawowej, do której uczęszczałam.  :)
Następny tydzień będzie dla mnie niezwykle ważny. Kiedy będzie już po wszystkim na pewno dowiecie się co ukrywałam. Mam nadzieję, że rok 2014 będzie dla mnie zdecydowanie lepszy od poprzedniego. 
Moi Drodzy, notatki wzywają. Jutro z samiuśkiego rana jadę do Gdańska, ale na szczęście wracam wieczorem i niedziele mam wolną! Życzę Wam udanego weekendu! :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Asia, tym razem się nie udało...

      Usuń
  2. Powodzenia- połamania pióra, czy co tam się życzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyda się następnym razem. :)

      Usuń
  3. I co, i co? Jak poszło? Mow zaraz!

    OdpowiedzUsuń