wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie.

Nigdy nie robiłam podsumowań. To dla mnie coś nowego, więc postanowiłam spróbować, zwłaszcza, że jest to popularne tutaj, na blogach. :)
Rok 2013 był różny, bo tak naprawdę ciężko jest mi znaleźć jedno pasujące określenie.
Na pewno zapisze się w mojej pamięci,  bo w tym roku zdobyłam tytuł licencjata, dzięki czemu mogę już pracować w zawodzie.  Przeżyłam wspaniałe dwa tygodnie z pięciolatkami  w mojej dawnej szkole. Poznałam wiele ciekawych osób, między innymi Asię z bloga . Zaczęłam studia magisterskie.   Mimo to, czuję, że jednak brak pracy, utrata przyjaciół, odejście bliskich osób, spięcia w rodzinie  powodowały, że rok nie był taki jaki być powinien. Jednak nie ma co narzekać. Ja i moi najbliżsi byliśmy zdrowi, a to jest najważniejsze. Na niektóre sprawy nie mamy wpływu i nic nie możemy zrobić, więc w przyszłym roku to, na co będę miała wpływ wezmę w swoje ręce. Co z tego wyjdzie? Zobaczę za rok ... :)
Tymczasem Kochani, życzę Wam , aby nadchodzący rok był pełen radosnych chwil, obfity w zdrowie, szczęście i miłość. Żebyście byli zdrowi, uśmiechnięci i wypoczęci! :) A przy okazji życzę Wam jeszcze pieniążków, które się często przydają. Szampańskiej zabawy! :)
Źródło: tapeciarnia


4 komentarze:

  1. Ico droga życzę Ci w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze :)
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :))
      Ilonko, życzę Ci pomyślności, zdrowia, miłości i odpoczynku w Nowym Roku!
      Uściski, :))

      Usuń
  2. Życzę Ci udanego i przemyślanego nowego roku! Życzę znalezienia pracy i jak najwięcej powodów do radości ;)

    OdpowiedzUsuń