sobota, 21 grudnia 2013

3 dni!

Ledwo się zaczęło, a już jestem padnięta! :)
Dziś cztery potrawy gotowe. Jutro pora na kolejne cztery i w poniedziałek ostatnie. A we wtorek zostanie tylko próbowanie i doprawianie. Przynajmniej mam taką nadzieję. Upiekłam również ostatnią turę pierniczków, tym razem do przystrojenia, wystarczył biały lukier, nitka i gotowa ozdoba!
Tata z bratem zakupili drzewko - jodłę kalifornijską, dla odmiany, bo wygląda tak inaczej, pięknie. W naszym domu mamy zwyczaj ubierania choinki kilka dni przed Wigilią. Dlatego już dziś przystroiliśmy ją na biało, czyli jak to mówią,  na styl skandynawski. Niektóre ozdoby wykonała mama, między innymi dekoracje z piórek lub ażurowe gwiazdki, pierniki ja, a reszta kupiona. Stwierdziłam, że dużo ładniej wyglądają ozdoby robione własnoręcznie, bo są niespotykane. Aczkolwiek zdarza się, że te które kupujemy potrafią złapać za serce. :)  Jutro postaram się wrzucić zdjęcia żebyście zobaczyli naszą ozdobioną jodełkę, a tymczasem pokazuję stroik świąteczny stworzony przez mamę...


6 komentarzy:

  1. Pochwal mamę ode mnie za stroik ;) Efektowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno pochwalę! :))

      Usuń
  2. Stroik piękny! Jestem ciekawa Waszej choinki:)
    U mnie choinka im bardziej kolorowa, tym lepiej. Przystrajamy ją różnymi ozdobami, piórkami, aniołami, słodyczami. Dosłownie jest na niej wszystko, a gdy na święta zjeżdża się rodzina, to dzieciaki są nią zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem pokażę. :)
      U nas zawsze było podobnie, to w tym roku taka odmiana. :)))
      Wcale się nie dziwię, w końcu choinka to choinka!
      Uściski,
      I.

      Usuń
  3. u nas choinka dopiero w wigilię. taka tradycja od dziecka. niestety wszystko ręcznie robione przez moją mamę jeszcze zostało u brata. a ja mam dwie lewe ręce.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nigdy nie mogliśmy się doczekać ubierania i tak zostało do dziś. :))
      Piękne są te ozdóbki robione ręcznie, powoli wraca na nie moda, więc niebawem będą wszędzie do kupienia. :))
      Na pewno potrafiłabyś wyczarować coś pięknego! :)
      Buziaki,
      I.

      Usuń