niedziela, 22 grudnia 2013

2 dni!

Coraz bliżej...
Dziś wszystko co zaplanowane  - wykonane. Jutro z rana na ,,świeże,, zakupy, ostatnie dania do przygotowania, wizyta w Katedrze Mikołaja i mam nadzieję, że obudzę się w Wigilijny poranek z uśmiechem na twarzy. A jeszcze bardziej cieszyłabym się gdyby spadł śnieg i poleżał przynajmniej do końca roku. No, ale nie ma co narzekać...
Tak jak obiecałam, wstawiam zdjęcia naszej jodełki,  na pewno pojawi się jeszcze kilka zdjęć w najbliższym czasie. A na koniec zdjęcie EXTRA! :))

Nixon dostał dziś pierwszą muchę wizytową. Jednak zdecydowanie woli się nią bawić...

10 komentarzy:

  1. "Nixon" - rewelacja. Przystojniak pełną gębą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki nasz pięknoszek! :)) Jeszcze jakby chętniej ubierał akcesoria, to byłoby wspaniale. :)

      Usuń
  2. Twój piesek chyba jest wkurzony :D A niepotrzebnie, bo super wygląda w tej muszce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście był wkurzony. Najpierw próbował zdjąć muszkę, a wziął i się obraził! :))

      Usuń
  3. Piękna choinka i jeszcze bardziej czarujący Nixon. Myślę, że on po prostu uważa, że do muszki brakuje garniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj... nie wiem czy dałoby radę ubrać mu przynajmniej marynarkę, strasznie się denerwuje i nie daje się dotknąć jak tylko coś mu nie pasuje. :)

      Usuń
  4. Kurczę superowa ta Wasza choinka, biały to zawsze świetny pomysł!- a u nas dalej nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przerażona bielą, ale jak zobaczyłam efekt końcowy, to rzeczywiście biel mnie urzekła. :)

      Usuń
  5. Choinka piękna! Nixon wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń