niedziela, 24 listopada 2013

Liebster Blog, czyli o tym jak Asia zorganizowała moje niedzielne popołudnie. :)

O rany!
Weszłam na bloga, pisałam nowy jesienny post, aż tu nagle taka niespodzianka!
Mój skromny blog został nominowany do Liebster Blog Award!
A to wszystko za sprawą Asi  (Siedlisko pod Lipami) - która w moich oczach jest osobą, która potrafi wszystko zorganizować, a swoją osobowością i charakterem przekonuje do siebie ludzi. Asiaa! Ty chyba nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać! :)


Zasady zabawy :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Pytania od Asi  i moje odpowiedzi :
 1. Najważniejszy dzień z życia?
Z racji mojego 22- letniego stażu życiowego za najważniejszy dzień uznaję obronę dyplomu, który pozwolił mi zdobyć wymarzony zawód. (Teraz tylko czas na znalezienie pracy.) :)
2. Co wywołuje Twój uśmiech?
Nie ukrywam, że lubię się uśmiechać, a powód zawsze się znajdzie...
- widok szczęśliwych zwierzaków,
- kiedy wszystko idzie po mojej myśli,
- ulubiona muzyka usłyszana w radiu,
- wspólne oglądanie rodzinnych fotografii,
- kiedy w Wigilię pada śnieg, 
- spotkanie z przyjaciółmi i najbliższą rodziną,
- widok listonosza/kuriera, który ma dla mnie ważna przesyłkę! :)
- piękne widoki podczas jazdy rowerem,
- wypłata,
- kiedy rano pojawia się słońce,
- ...
3. Filmowa fascynacja?
Trudno określić. Aktualnie jestem na etapie fascynacji filmów na faktach .
4. Literacka fascynacja?
Ostatnio moją fascynacją literacką jest każda książka wychodząca spod ręki  Katarzyny Michalak. :)
5. Wymarzony prezent?
Co jakiś czas  znajduję rzeczy, które koniecznie przydałyby mi się pod ręką.
Aktualnie marzę o dobrym sprzęcie do fotografowania, zwłaszcza, że jest co fotografować. :)
6. Życiowe motto?
'Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.'
                                                                                            Phil Bosmans
7. Góry, czy niziny? A może morze?
Zdecydowanie niziny. Morza mam dosyć z racji pracy sezonowej, a góry cały czas mam tylko w planach.
8. Pierwsze wspomnienie z dzieciństwa? 
Pierwsze wspomnienie jest małym przebłyskiem kiedy to wraz z ciocią (którą serdecznie POZDRAWIAM) i siostrą szłyśmy na spacer. W pewnym momencie zobaczyłam śliczną, kolorową, włochatą gąsienicę, po którą od razu się schyliłam i chciałam wziąć na ręce. Niestety ciocia była szybsza i stanowczo mi tego zabroniła.  Od tamtej pory boję się tych stworzeń. :))
Szkoda, że człowiek nie jest w stanie pamiętać wszystkiego z tak pięknego okresu swojego życia...
9. Miasto, czy wieś i dlaczego?
Odpowiedź jest tylko jedna - WIEŚ!
Na wsi potrafię się wyciszyć, uspokoić, rozluźnić, zrelaksować. Kiedy mnie nosi, wsiadam na rower i pędzę wśród pięknych krajobrazów, przyjemne z pożytecznym. To tutaj zawsze się odnajduję. A najbardziej kocham wieś za to, że ma swoje smaki, zapachy i tradycje. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby być inaczej... 

10. Jakie wnętrza lubisz?
Wnętrze musi być cieple i przytulne. Takie, w którym dobrze się czuję.
Uwielbiam mieszankę stylu eko, vintage i klasycznego. Tak, zdecydowanie! :)
Mam nadzieję, że kiedyś w moim domu uda się stworzyć właśnie takie wnętrza. 
11. Wzór do naśladowania?
Najtrudniejsze z pytań ... 
Chyba nie mam jednej, upatrzonej osoby, która byłaby wzorem do naśladowania biorąc pod uwagę wszystkie aspekty.   Raczej jest to kilka osób, które w określonych dziedzinach są dla mnie wzorami. I takim wzorem są między innymi moi rodzice.

Pytania ode mnie :
1. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z polską wsią?
2. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?

3. Jaka jest Twoja najczęstsza myśl tuż po przebudzeniu?
4. Książka, którą poleciłabyś w przyszłości (tej dalekiej lub nie) swojej dorosłej córce?
5. Co znajduje się w Twojej torebce?
6. Do której postaci literackiej bądź bohaterki serialu lub filmu jesteś podobna?
7. Jaka jest najpiękniejsza chwila Twojego życia? 
8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
9. Skąd pomysł na nazwę bloga?
10. Jaka jest Twoja popisowa potrawa?
11. Kim chciałaś być w dzieciństwie i dlaczego?

Oraz lista nominowanych  blogów:
1. Moja Mala Zagroda 
- za poruszanie ciekawych tematów i rozwijanie pasji. :)
2. Zapachy z kuchni Kamy
- za pyszne przepisy i smaczne zdjęcia! :)
3. Słoneczne niezapominanie
- za słoneczną przemianę wiejskiego domku. :)
4. Być zdrowym i szczęśliwym 
- za wspaniale wskazówki i przepisy, by żyć zdrowiej. :)
5. Ostoja Tupai
 - za walkę, trudy, ale też uroki i piękno zmian, które przynoszą ciekawe historie. :)
6. Little Me
- za dobre rady i obiektywne recenzje. :)
7. Z karotką każdego dnia...
- za "radosną twórczość". :)
8. Anthony garden 
- za wspaniałą przygode z ogrodem w tle. :)
9. Za Moimi Drzwiami ...
- za piękne opowieści z życia codziennego. :)
10. Magiczna Kuchnia Ilony
- za przepisy, które same się proszą o zrobienie. :)
11. Koalas house
- za dobry początek :)

Na początku wydaje się, że odpowiadanie na 11 pytań jest bajecznie proste. Jednak mi zajęło cały dzień (oczywiście z przerwami).  Wytypowałam blogi, które uwielbiam, ale są również takie, które tak jak mój zostają po raz pierwszy wyróżniony. To dla mnie ważne. Czasami zdarza się tak, że obserwuję i śledzę co dzieje się u Was, ale nie zawsze zostawiam po sobie ślad. Dlatego to wyróżnienie jest czymś w rodzaju potwierdzenia mojej obecności i ukłonu w Waszą stronę.  Teraz ja czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi! :)

14 komentarzy:

  1. Wysłałam Ci emaila, ale juz wiem, że niepotrzebnie, bo na wszystkie moje pytania tutaj znalazłam odpowiedź ;) Dziękuję bardzo i gratuluję organizatorce za wpadnięcie na tak dobry pomysł ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajaj się do blogowych zwyczajów. :))
      Jakbyś czegoś jeszcze nie wiedziała, pisz śmiało! :)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko,
      I.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Muuuuuaaaaaahhh! :*
      Mam nadzieje, że odpowiedzi będą równie całuśne! :))

      Usuń
  3. gratuluję, ilonko. to było moje pierwsze wyróżnienie na tym blogu.
    serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. :))
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za swoje, Mam nadzieję, że w najbliższym czasie dam radę odpowiedzieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa odpowiedzi. :)
      Uściski,
      I.

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. :)

      Usuń