czwartek, 21 listopada 2013

IMBIRowo

 Jednak choróbsko nie daje za wygraną. Jest lepiej, ale nie na tyle żebym poszła na zajęcia. Mam nadzieję, że jak odpuszczę sobie weekend na uczelni, to wyzdrowieję. Bo w czwartek miną dwa tygodnie od czasu kiedy to wszystko się zaczęło. Także syropy, tabletki, krople, spraye i inne cały czas mam pod ręką. I powoli zaczyna brakować mi cierpliwości. Bo ile można?!
Na szczęście dziś dotarła do mnie przesyłka, która pasuje do mojego obecnego stanu. I była jedyną zaletą w tym całym zdrowotnym zawirowaniu. Całkowicie zapomniałam, że brałam udział w zabawie, a wybrane osoby miały otrzymać  rozgrzewającą przesyłkę, w skład której wchodziły dwie paczki cukierków o smaku IMBIR, miód i cytryna. Wszyscy domownicy zdziwieni, że od razu rozpakowałam, spróbowałam i poleciałam pisać opinię. :)) No cóż... lubię cukierki marki Verbena, często po nie sięgam kiedy drapie w gardle i nie tylko. Dziś miałam okazję spróbować czegoś nowego iii... posmakowało! Na początku czuć miód i cytrynę, a kiedy wypłynie nadzienie, zdecydowanie dominuje smak imbiru do końca, nawet kiedy cukierek się skończy. Idealne rozwiązanie  dla tych, którzy lubią intensywny smak. Dla mnie dodatkowym atutem był fakt, że cukierki wspomagają moją kurację. :) Rzeczywiście cukierki rozgrzewają, więc warto sięgnąć po nie w chłodny dzień. Miałam podzielić się z Wami linkiem, ale niestety już zakończyli zabawę.  Jednak zaobserwowałam, że często robią takie akcje, więc warto śledzić ich stronę lub profil na Facebooku. A może ktoś brał udział w tej akcji? Albo już próbował cukierków? :))


8 komentarzy:

  1. Ja jestem fanką ich cukierków o smaku lipy ;) Nieźle smakują a i gardło nie drapie tak, jak drapało. Kuruj się i zdrowiej szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, cukierki o smaku lipy nie mają sobie równych, a i efekty sa całkiem niezłe.
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń
  2. Ilona zdrowiej szybciutko! Herbatka z lipy z sokiem malinowym, witamina C, kołderka, no i prochy od lekarza. Dasz radę! A przesyłka na czasie powiedziałabym:-)))
    Uściski
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dać radę, bo już powoli nudzi mi się leżenie pod kołdrą...
      A dziś jeszcze jak po złości piec zastrajkował i musiałam się męczyć z rozpalaniem. Wszystko pod górkę. Ja nie wiem... :)
      Trzymaj się ciepło i nie daj się zarazkom, tak jak ja! :)
      Ilona

      Usuń
  3. Dostałam nagrodę. Liebster blog award. Nagroda wiąże się z pewnymi zobowiązaniami - trzeba odpowiedzieć na 11 pytań i wskazać 11 blogów, które chciałoby się do tej nagrody nominować. Mają to być blogi, które zasługują na polecenie i które warto odwiedzać. A ponieważ taki jest właśnie Twój blog - niniejszym przekazuję nagrodę w Twoje ręce. I teraz się męcz:-)))
    Pozdrawiam serdecznie
    Asia
    PS. moja lista pytań:
    I moje pytania:

    1. Najważniejszy dzień z życia?

    2. Co wywołuje Twój uśmiech?

    3. Filmowa fascynacja?

    4. Literacka fascynacja?

    5. Wymarzony prezent?

    6. Życiowe motto?

    7. Góry, czy niziny? A może morze?

    8. Pierwsze wspomnienie z dzieciństwa?

    9. Miasto, czy wieś i dlaczego?

    10. Jakie wnętrza lubisz?

    11. Wzór do naśladowania?

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! :)

      Usuń
  4. Zrob sobie syropek z miodu, oliwy i cytryny, co kiedys podawalam przepis, naprawde pomaga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pamiętam jak o nim pisałaś.
      Kupiłam składniki iii...
      Szczerze przyznam się, że był pyszny!

      Usuń