piątek, 11 października 2013

Złota jesień

Dzisiaj słońce rozpieszczało nas swoją obecnością od samego poranka.
Nad łąkami unosiły się mgły.
Powietrze było przyjemne i ciepłe.
Kto by przypuszczał, że rzeczywiście doczekamy złotej jesieni?
Ten tydzień zaliczam do zdecydowanie udanych pod względem pogody.
Dziś krótka relacja z popołudnia spędzonego w gospodarstwie. 
Dawno temu zdałam sobie sprawę, że mając gospodarstwo tej pracy jest całe  mnóstwo, zdecydowanie więcej niż u nas...

Zawsze podobały mi się domy, przy których posadzone są drzewa. Zwłaszcza teraz, jesienią.
Rzeczywiście, kiedy liście opadną pozostaje tylko grabienie.
Czyż nie jest przyjemnością grabienie, kiedy pogoda dopisuje? :) 

Piękna złota korona...




11 komentarzy:

  1. Ja też się zachwycam jesienią, teraz jest tak cudnie, że żyć nie umierać! Kotki ładnie się komponują w liściach, a takie duże drzewo przy domu mam - brzozę. Jest co grabić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Jest pięknie! :)
      My kiedyś mieliśmy lipę, ale została wycięta przez strażaków, bo zagrażała niebezpieczeństwu.
      Ale inne drzewa nadrabiają, więc mamy sporo grabienia. :))
      Pozdrawiam,
      I.

      Usuń
  2. Nie narzekam na liście z naszych lip:-))) Teraz złocą się jeszcze na trawie, a później zamienią się w kołderkę chroniącą moje zioła przed przemarznięciem. Piękne zdjęcia, no i ta werandka! Wiesz, ze mam hopla na tym punkcie:-)))
    Uściski
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi to wyglądać bajecznie! :-)
      Wiem, wiem... zdążyłam się o tym przekonać.
      To właśnie dom cioci, o którym wspominałam.
      Może kiedyś razem tam podjedziemy... :-))
      Buziaki,
      I.

      Usuń
  3. Oj Ico moje ulubione sielskie klimaty, jeszcze tylko Kochanowskiego tam posadzić ....
    Buziaki ślę mojej ulubionej imienniczce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanowski pasowałby idealnie... :)
      Ściskam,
      I.

      Usuń
  4. Piękne widoki, jesień tworzy bajkowe tło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jesień z dodatkiem słońca potrafią zdziałać cuda! :)

      Usuń
  5. Cudowne jesienne widoki i fantastyczna chałupa na pierwszym zdjęciu.
    Przy naszym domu rosną jesiony i grusza. Jesiony najpóźniej puszczają liście i najszybciej je gubią. W tej chwili wszystko jest w żółtych liściach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to chałupa mojej cioci, którą uwielbiam za wygląd, za klimat i za wspomnienia...
      Jak to dobrze, że zanim wszystkie liście opadną, to można cieszyć oko takimi kolorami... :))

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) A koteczki przesłodkie, zwłaszcza to maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń