sobota, 21 września 2013

Suszki.

Dziś pogoda dopisała!
Słońce utrzymywało się od samego rana.
Czas na małe porządki w ogródku.
Zebrałam większość nasionek z kwiatów.
Te, które jeszcze kwitną będą miały swój czas pewnie za kilka tygodni.
O ile dostaną taką szansę. :)
Już pora ściąć kwiaty do suszenia.
Szkoda mi ich, ponieważ zasiałam je tuż pod moim oknem , jak tylko otwierałam okno od razu czułam przyjemny zapach ....
Ostatnie spotkanie...

W drodze do...

Na miejscu z profilu...

... i z dołu.

Nasz piesek, Nixon, bierze udział w głosowaniu na SuperZwierzaka „Dziennika Elbląskiego„ .
Jeśli ktoś zechciałby oddać na niego głos byłabym wdzięczna. :)
Wystarczy wysłać smsa o treści :  de.zwierzak.23 na numer 71160

(Koszta takieo smsa to 1,23 z VAT)

Wszystkim dziękujemy za oddane głosy.
Poniżej link do artykułu i zdjęć.

14 komentarzy:

  1. Ico kwiaty zwłaszcza te suszki kojarzą mi się z dzieciństwem teraz rzadko je spotykam , bo nikt w koło juz nie ma ogrodów z kwiatami ino trawa, i krzewy, Nixon uroczy też miałam pekińczyka Megi, głos oddam jak bum cyk cyk:)
    ŚCISKAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dawno nie było suszek, dlatego bez wahania zakupiłam całe opakowanie i obsiałam każde wolne miejsce. :) A teraz mam cudowne bukiety do suszenia.
      Nasza rodzina ma słabość do pekińczyków... :)
      Dziękujemy za oddanie głosu! :)
      Buziaki

      Usuń
    2. Dokladnie Ilonko! Mialam to samo napisac, jak patrze na te suszki od razu wracam do dziecinstwa...:)

      Usuń
  2. Piękne te suszki! Mam pytanie- czy one przyciągają dużo motyli(szukam pretekstu, żeby posadzić je w ogrodzie:))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, suszki przyciągają motyle i to spore ilości.
      Także śmiało można siać je w ogrodzie! :))
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń
  3. Oooo jak kolorowo:)Zimą będę wspomnieniem lata:)
    Głos na Nixona oddałam zanim napisałam komentarz (dostałam informację zwrotną: Dziennik Elbląski re9.pl/2cb),no i niech chłopak wygra!:)
    Nie rozpisze się wiecej ,bo chora jestem i po 12 godzinach pracy...
    Uściski Ilonko!:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak i przy okazji będą powstawały piękne dekoracje i bukiety! :)
      Czyli głos przyjęty! Dziękujemy! :))
      Zdrówka życzę i czekam na dobre wieści! :)
      Buziaki,
      I.

      Usuń
  4. Witaj, już bardzo dawno nie widziałam tych kwiatków. Pamiętam je z ogródka mojej babci. Zdobiła nimi wianki i robiła bukiety na zimę.Fajny pomysł, żeby uniknąć zimą sztuczności.Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są rzadko spotykane, większość sieje teraz wszystkoco się ładnie prezentuje, a przy okazji jest modne.
      U mnie suszki powróciły na stałe! :)
      Pozdrawiam,
      I.

      Usuń
  5. Piękne kwiaty. Pies wygra na bank! Z taką prezencją... ;) Dodaję do obserwowanych, bo miło tutaj i pachnie kwiatami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi! :)
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń
  6. Prześliczne kwiaty :) Marzy mi się domek jednorodzinny z pięknym ogrodem pełnym kwiatów :) Chociaż z braku laku to i widok na parking dobry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają! :)
      Na pewno jest tam jakiś skrawek trawnika, a w domu parapety i kwiaty! :))
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń