poniedziałek, 2 września 2013

Pierś pieczona.

Brakowało mi gotowania.
Po tak długiej nieobecności w domu wszystko smakuje sto razy lepiej, a gotowanie staje się jeszcze przyjemniejsze!
Miałam okazję użyć  tegorocznych grzybów.
Pycha!

Składniki:
* pierś z kurczaka,
* gotowane grzyby,
* 1 cebula,
* majonez,
* czerwony Delikat, sól, pieprz,
* ser żółty w plastrach,

Sposób przygotowania :
Piersi rozbić,przyprawić czerwonym delikatem.  Na blaszkę położyć folię aluminiową i ułożyć na niej kotlety.
Podsmażyć na patelni pokrojone grzyby i cebulę, doprawić pieprzem i solą. Farsz ułożyć na piersi, następnie posmarować  około 1 łyżeczką majonezu. Na koniec położyć plaster żółtego sera.
Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec około 25 minut w temperaturze 180 stopni.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ooo tak, najlepiej smakują te świeżo zerwane. :))

      Usuń
  2. O matko i córko wygląda przepysznie!:)na bank zrobię to danie :)
    Dziękuję za przepis!
    Uściski Ilonko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób i koniecznie daj znać jak smakowało! :)))
      Buziaki

      Usuń
  3. Uwielbiam grzyby! Sosy grzybowe, zupę borowikową... mniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa tak, pamiętam!
      U Was pewnie zatrzęsienie! :)

      Usuń
  4. Ależ smakowicie to wygląda:) Z pewnością skorzystam z przepisu, zwłaszcza, że sezon na grzyby rozpoczęty:) W tym roku zebrałam sama dwa kosze i po sprawdzeniu przez eksperta, czyli mojego dziadka, z dumą muszę przyznać, że wszystkie są jadalne:)W poprzednich latach, niestety spora część lądowała w koszu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosty, smaczny i szybki! :)
      O widzisz, sporo się nauczyłaś. :))
      Ja w tym roku nie byłam jeszcze na grzybach, ale rodzinka za mnie nadrabia. :)

      Usuń