środa, 4 września 2013

Kwiecisty wrzesień...

W tym roku kwiaty zdecydowanie pięknieją z dnia na dzień.
Cieszą oczy dłuuuugi czas.
Mam nadzieję, że jesień będzie łagodna, to i kwiaty doczekają swojego czasu.
W tym roku  posadziłam wiele kwiatów, między innymi ozdobne słoneczniki. Wyrosły i wszystko wskazywało, że będą się trzymać, jednak któregoś dnia zobaczyłam jak wszystkie są poobgryzane od korzenia. Niestety nie udało mi się uratować. Okazało się, że jakieś robaczki znalazły sobie smakowity kąsek. Owszem, miejsce było w lekkim półcieniu, ale wydawało się być idealne  na wyższe kwiaty. Dlatego od teraz będę dokładniej badać miejsca, w których posadzę kwiaty.
Na początku, wiadomo, jest dużo pracy, bo to trzeba wysiać, podlewać, doglądać, rozsadzać i znowu podlewać, ale jak wyglądałby nasz ogród bez kwiatów? Ja sobie tego nie wyobrażam!
Dalie



Róże w tym roku kwitły na okrągło.

Mieszanka kwiatów odstraszających komary  wyglądała pięknie. Jak tylko znajdę w sklepie nasiona, pakuję do koszyka bez zastanowienia! :)
Wilec pnący, potrzebował żyłki, ale się piął! :)


8 komentarzy:

  1. ....niech to lato z nami jeszcze zostanie i tak piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się jeszcze poużywać lata, oj chciało. :)

      Usuń
  2. Kochana, jak uda Ci się zebrać nasionka z jesiennego kwiecia, podzielisz się? Pięknie wyglądają! A na malwy ochotę masz? W tym roku sporo nasion zebrałam :D

    A z tą mieszanką przeciw komarom? Gdzie ja wypatrzyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Jak tylko zbiorę, to się podzielę! :D
      A na malwy mam wielką ochotę...
      Mieszankę przeciw komarom znalazłam w jednym z supermarketów, ale można zamówić przez internet :
      http://e-ogrodniczy.pl/sklep/produkt/2387,mieszanka-kwiatow-odstraszajacych-komary-gre
      Buziaki,
      I.

      Usuń
  3. Piekne to lato w Polsce... Pewnie jesien bedzie rowniez urokliwa...:)A u mnie w okno nie chce sie patrzec. Leje i szaro od samego rana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami deszcz też ma w sobie odrobinę uroku...
      Polska cały czas na Ciebie czeka. :)

      Usuń
  4. Piękne kwiaty i zdjęcia! U mnie w tym roku również jest bardzo "kwieciście", ale niestety wilec nie chciał się piąć, a róże zachorowały.
    A ta mieszanka na komary, na 100% zawita w moim ogrodzie za rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wilcem też miałam problem, musiałam wspomóc go żyłką... :)
      Mieszankę polecam, niezwykle pachnąca i urocza. :)

      Usuń