niedziela, 1 września 2013

Czas na powrót...


Wczoraj po południu zakończyłam sezon ciężkiej pracy ... i szukam stałej.
Przekonałam się na własnej skórze, że trudno jest znaleźć pracę w zawodzie.
Zobaczymy jak się wszystko potoczy...
Jak tylko wróciłam, zrobiłam mały przegląd całego ogrodu i warzywnika.
Popatrzcie, sezon kwiatów, owoców i warzyw w pełni!
 Lubię takie powroty! :)
Papryka

Koper

Kto by pomyślał, że jeszcze we wrześniu truskawki będą dojrzewać...

Poziomki

Pomidory

Bratki na polanie

Maliny

Borówki

Jeżyny

Clematis

4 komentarze:

  1. Z pracą łatwo nie jest. Ja mam trzy zawody i pracuję zamiennie w każdym z trzech. Tak naprawdę zawsze jestem dziennikarka, bo w tym zawodzie pracuję cały czas, ale jako freelacerka. U to wiadomo -zlecenia są lepsze i gorsze, a czasem ogólnie bryndza. Powodzenia życzę!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, dziś wykształcenie nie wystarcza, czasami potrzebne jest szczęście i znajomości.
      Mam nadzieję, że w przyszłości dorobię się kilku zawodów. :))
      Piękny zawód dziennikarza, chociaż czasami niepewny...
      Za powodzenie nie dziękuję!!!

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za pracę!
    Cudowne zdjęcia ,a truskawki we wrześniu i mnie zaskoczyły,myslałam najpierw ,ze jakieś starsze zdjęcie zamieściłaś.
    Serdeczności!:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno taka odmiana truskawek, ale szczerze mówiąc truskawki z czerwca smakowały o niebo lepiej niż te z września. :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      I.

      Usuń