wtorek, 3 września 2013

Chmury w roli głównej.

Dziś pogoda mnie zaskoczyła!
Miało padać, a popadało tylko nad ranem, jeszcze jak leżałam w łóżku, później co prawda wiało, nadciągały chmury, ale mimo wszystko przez cały czas świeciło słońce.
Zrobiliśmy małe porządki w warzywniku, wykopaliśmy część warzyw i wywieźliśmy na kompost niepotrzebne zielsko.
Sporo pracy przed nami, ale jak pogoda dopisze, to się szybko z tym uwiniemy, zwłaszcza, że  mam wolne.
Po pracy zacwycałam się widokami.
Chmury dziś były zjawiskowe.



 

8 komentarzy:

  1. Wow...przepiekne te chmury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony ciężkie i deszczowe, a z drugiej strony piękne, bialutkie obłoczki. :)

      Usuń
  2. to prawda, że chmury dziś były zjawiskowe. żałuję tylko, że wczorajsza wichura połamała mi malwy, słoneczniki i dalie. wszystko to jakieś stłamszone dziś jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dosyć ostro wiało, ale obeszło się bez szkód, no prawie.
      Przewrócił się mały clematis z podpórką, ale da się uratować.
      Szkoda Twoich kwiatów...

      Usuń
  3. Popatrz Ico , zawsze one są ponad naszymi głowami , a rzadko kiedy potrafimy się w nie wpatrywać.
    Udanej środy Ci życzę :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy byłam mała, kładłam się na trawie i mogłam się wpatrywać w niebo, w chmury całymi godzinami.
      Chyba trzeba do tego zajęcia powrócić... :))
      Miłego dnia! :)

      Usuń
  4. Tak, pogoda nas ostatnio czaruje ;) 2 dni temu 11 stopni, wczoraj 19 a dziś już też ładnie i słonecznie :)
    Oby to trwało jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! :)
      Mam nadzieję, że wrzesień będzie piękny, bo jeszcze planujemy z rodziną mały wypad na weekend. :)

      Usuń