poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jest pięknie!

Przede mną kilka dni wolnych od pracy, co nie znaczy, że całe dnie będę spędzała na błogim lenistwie! :)
Wręcz przeciwnie, planuję nadrobić zaległości rowerowe, blogowe i inne.
Brakowało mi tych codziennych czynności, które niby zwyczajne, a sprawiają wiele przyjemności.
W pracy nie było czasu na przyjemności. Pracując po kilkanaście godzin dziennie, nie znalazłam czasu na udokumentowanie mojej obecności nad morzem. Szczerze mówiąc, nad morzem byłam tylko raz, bardzo późno, przed północą, więc nie było szans na jakiekolwiek zdjęcia... :/
Na szczęście zbliża się koniec sezonu, więc mam nadzieję, że będę szybciej kończyła i znajdzie się dzień, w którym pójdę nad morze jeszcze ,,za dnia,, . :)
Powrót do domu zawsze jest przyjemny. Uwielbiam widoki z okna autobusu, a jeszcze bardziej z okna samochodu kiedy jestem coraz bliżej domu...
Zauważam każdą zmianę i stwierdzam, że czas płynie zdecydowanie za szybko!
Moja nieobecność sprawia, że  tęsknię za tym wszystkim, kiedy muszę wyjechać.  
Pocieszam się myślą, że to końcówka i znów będę mogła się cieszyć obecnością w domu i tutaj, u Was.
Teraz biorę się za nadrabianie zaległości, bo jestem ciekawa co u Was słychać...  :)
P.S. I jak tu nie tęsknić, kiedy  człowiek pomimo, że zaspany dostrzega piękno nowego dnia ?




Pięknego wieczoru,
I.

4 komentarze:

  1. No wreszcie Jesteś :)))
    Cieszę się :)) Bardzo :))
    Uściski ślę :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, między innymi z odwiedzin u Ciebie właśnie! :)

      Usuń
  2. Ja też jak jestem z dala od domu tęsknię za zapachem powietrza, za widokami, za ogrodem, rowerem i tym wszystkim wokół. I bardzo lubię te nasze Żuławy:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie jest piękne, bo im dłużej nas nie ma, tym bardziej doceniamy NASZE MIEJSCE. :))

      Usuń