poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje! :)


Kochani!
Skoro jest atak, to jest i obrona! :)
Zdobyłam tytuł licencjata.
Mogę już uczyć dzieciaczki w szkole i przedszkolu! :)
Teraz pozostaje tylko znaleźć pracę.
W wakacje całe dwa miesiące pracuję sezonowo nad Bałtykiem.
Także jak tylko znajdę czas i wrócę do domu, to napiszę posta.
Niestety będzie to zaledwie kilka postów w ciągu wakacji i nad tym ubolewam, bo są to najpiękniejsze miesiące...
Wszystkim życzę udanego wypoczynku!
I zapraszam nad Bałtyk! :)
P.S. Ja zdecydowanie wolę takie klimaty...
www.rafanoo.com/mazury-2012

7 komentarzy:

  1. Ico moje serdeczne GRATULACJE :)

    Kochana wypoczywaj nad Bałtykiem , uważaj na słońce , no i cóż zaglądaj i pisz co tam u Ciebie słychać :)
    Uściski , dzięki za banerek :))
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ilonko jeaszcze się nie zdarzyło żebym tu wypoczęła...
      Będę zaglądała jak tylko znajdę chwilę albo dwie :))
      Cała przyjemność po mojej stronie :)
      Buziaki,
      I.

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog!
    Obserwuję i licze na to samo. :))
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje:) Mam nadzieję, że teraz odniesiesz kolejny sukces i znajdziesz wymarzoną pracę:)
    Będę czekać na te kilka postów z niecierpliwością:)Mam nadzieję, że uda Ci się także wrzucić kilka zdjęć z nad Bałtyku:)Wypoczywaj i nie przepracuj się!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :))
      Oj praca się przyda....
      Oczywiście, mam nadzieję, że znajdę czas żeby zrobić przyzwoite zdjęcia. :)
      Postaram się... :)))
      Ściskam,
      Ilona

      Usuń