sobota, 20 lipca 2013

Przerwa.

Wróciłam... dosłownie na chwilę.
Całe dwa dni wolnego to dla mnie chwila, która mija zbyt szybko.
Dlatego staram się je wykorzystywać w pełni.
Zaległości mnóstwo, zwłaszcza w ogrodzie.
Wszystko rośnie, kwitnie i ma się dobrze.
Szkoda tylko, że nie mogę patrzeć na to codziennie.
Dziś post na szybko, zdjęć mnóstwo, aż trudno wybrać.
Na szczęście cała rodzina angażuje się w fotografowanie, więc naprawdę jest w czym wybierać. :)


Skrzynia pełna goździków, nareszcie się odczekałam! :)



Kwiatek kupiony za 1,99 w Biedronce przeszedł metamorfozę. Przy zakupie nie miał kwiatów, tylko kilka gałązek i suche liście, a dziś prezentuje się świetnie! 

Mieszanka kwiatów na komary zdecydowanie się rozrosła.


Astry cieszą mnie niezwykle. Są jeszcze białe i fioletowe.


Nasturcja, jedna z nielicznych. Z całego opakowania wyrosło tylko kilka. Jednak już dziś pojawiają się pojedyncze kwiaty.

W tym roku pojawią się u nas suszone bukiety...

Polana bratkowa


Hortensje


6 komentarzy:

  1. Podoba mi sie tu u Ciebie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie fakt, że się podoba.
      To dla mnie niezwykle ważne.
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń
  2. Piękne te Wasze kwiaty:) Widać rodzina się bardzo stara i zdjęcia piękne zrobiła;)
    Szkoda, że nie możesz publikować częściej postów, bo przyzwyczaiłam się do Twoich pięknych krajobrazów i sielskich notek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się starali żebym miała w czym wybierać. :))
      Mam nadzieję, że w sierpniu uda mi się publikować więcej postów, bo brakuje mi zarówno pisania jak i fotografowania....
      Pozdrawiam cieplutko,
      Ilona

      Usuń
  3. pięknie u ciebie w ogrodzie. u mnie cos zjada roślinki. ostatnio padł clematis...
    a mnie szczególnie interesują te roślinki na komary. śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo! :)
      U nas w tym roku clematis rośnie jak szalony! A myśleliśmy, że będzie z nim kiepsko, bo podczas wiosennej wichury złamał cię całkowicie,ale na szczęście odrósł! :))
      Mieszanka wspaniała, nie wiem czy działa na komary, ale wygląda cudownie.
      Polecam! Mieszanka kwiatów odstraszających komary z firmy Decora. :)
      Ściskam,
      I.

      Usuń