poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wieża widokowa.

Zbliżają się wakacje, a wraz z wakacjami wycieczki rowerowe. Dlatego zupełnie niedawno odwiedziłyśmy to miejsce żeby zobaczyć w jakim stanie jest ścieżka, sama wieża i co  nowego słychać na jeziorze.
Po pierwsze, ścieżka została wykoszona, spokojnie można przejść. Z przejechaniem rowerem mogą być małe problemy, bo to ścieżka z przeszkodami. Prawdopodobnie bobry dają o sobie znać. Kilka przewróconych drzew. Także w kilku miejscach rower trzeba przenieść i należy uważać na dziury. :)
Po drugie, wieża niestety nie jest w lepszym stanie. Trzeba być ostrożnym, bo w niektórych miejscach można wpaść w dziury w deskach.  Cześć desek próchnieje... Pojawiły się nowe podpisy, po piśmie widać, że taką ,,pamiątkę,, zostawiają coraz młodsze dzieci.
Po trzecie, widok jest nadal niesamowity! To na szczęście się nie zmienia. Ptactwa pod dostatkiem. Czas był doskonały, bo pojawiły się już najmłodsze osobniki... :)










6 komentarzy:

  1. Chciałbym się kiedyś wybrać nad to jezioro. Z tego co widzę na zdjęciach i z tego co słyszałam, rzeczywiście bogactwo ptactwa jest tam niesamowite, a ja od pewnego czasu jestem z zamiłowania ornitologiem:) Z takiej wieży widokowej byłoby fajnie poobserwować ptaki przez lornetkę:)
    W mojej okolicy też jest wieża widokowa, ale w jeszcze gorszym stanie niż ty opisałaś powyższa. Nikt już na nią nie wchodzi,poza małolatami, którzy się wygłupiają i jeszcze bardziej ja demolują. Szkoda, że o takie miejsca nie dba się właściwie, aby cieszyć się nimi jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz sobie kiedyś zaplanować tu wakacje! :)
      Ja mogę być przewodnikiem przynajmniej w moich terenach.
      Jednak najlepiej przyjechać za dwa lata, wtedy będzie można popłynąć statkiem od Kanału Elbląskiego przez Drużno aż do Ostródy! Piękny rejs, polecam! :)
      No właśnie... u nas jest tak samo, dobrze że jeszcze się da na nią wejść.

      Usuń
  2. pięknie....ja nie mam takich widoków w pobliżu domu. a stateczkiem to sobie mogę z iławy popłynąć, ale nie bardzo wiem jaka jest trasa. nie bardzo interesuje mnie godzinny rejs wokół jezioraka.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, z czystej ciekawości sprawdziłam jakie atrakcje można zobaczyć w Iławie i powiem szczerze, że jestem zachwycona. Tak bardzo, że na pewno kiedyś tam zawitam! :)
      Rzeczywiście godzinny rejs wokół Jezioraka może nie być dla Ciebie atrakcją, ale taki rejs organizowany przez Żeglugę Ostródzko - Elbląską po Szlaku Papieskim na trasie Iława/Siemiany/Chmielówka/Miłomłyn/Ostróda, trwający 9 godzin łącznie ze zwiedzaniem i powrotem może być ciekawy... :))
      I.

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia! Jestem leniem, który z łóżka wychodzi tylko, aby coś zjeść, ale lubię sobie czasem pooglądać widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo dotarcie do wieży wymaga wysiłku.
      Ode mnie to jakieś 5 kilometrów jazdy na rowerze + przejście całej ścieżki do wieży, może kilometr. Do tego schylanie, omijanie, wchodzenie...
      Jednak uważam, że widoki rekompensują wszystko! :)

      Usuń