środa, 19 czerwca 2013

W trasie...

Kolejna z moich tras rowerowych liczyła ponad  30 kilometrów.
Trasę przebyłam samotnie, ale pogoda wynagrodziła wszystko... przynajmniej w jedną stronę :)

Trasa: DOM > Krzewsk > Wiśniewo > Dzierzgonka> Nowe Dolno > Stare Dolno > Powodowo > Stankowo > Nowe Dolno > Dzierzgonka > Wiśniewo > Krzewsk > DOM


Rzeka Balewka.
grzybień biały
 



Wydawało mi się, że znam wszystkie okolice, które miałam zamiar zwiedzić, bo w końcu ponad 6 lat temu uczęszczałam tam do gimnazjum. Jednak kiedy skręciłam na Powodowo, robiłam coraz to większe oczy.




Powodowo - zabytkowy zespół pałacowy.
I tak się zastanawiałam, że ja chyba jednak nigdy tam nie byłam (wiadomo nie wagarowało się), tym bardziej, że w ostatnim czasie był  remont dróg.
Jechałam niepewnie, ale cały czas przed siebie, w końcu zobaczyłam ten znak...
i znajomą drogę....

od razu nabrałam pewności, że to właściwa trasa, tylko wcześniejsza droga niczym autostrada! :)

Trasa powrotna była taka sama, ponieważ nadeszły ciemne chmury, ruszył silny wiatr, więc starałam się jak najszybciej dotrzeć do domu.





Oczywiście spokojnie dotarłam do domu, a chmury sobie przeszły i wyszło słońce...


4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia:) Coraz bardziej zazdroszczę Ci tej Twojej okolicy:)
    Zwróciłam także uwagę na nazwy wszystkich miejscowości, prawie jak w książkach:) Bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Może widoki i nazwy miejscowości natchną kogoś do napisania książki? :)`
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń
  2. Znamy te okolice, znamy!:-))) Jeździliśmy przecież niedaleczko ostatnio. Tylko, że my mamy troszeczkę dalej:-)))
    Uściski
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pisałaś wtedy do mnie! :))
      Kiedyś musimy się tam umówić, koniecznie! :))
      Ilona

      Usuń