niedziela, 16 czerwca 2013

Spaghetti.

Dziś kulinarnie....
A dokładnie pomysł na... spaghetti! :)
Niby popularne, niby łatwe w wykonaniu, a jednak ja robiłam je pierwszy raz. :)
Doskonały pomysł na niedzielny obiad, kiedy słońce za oknem.
Na pewno jest dużo sposobów przygotowywania, ja wzięłam się za ten najprostszy...

Potrzebne składniki (porcja na 5 osób) :
* opakowanie makaronu (w moim wypadku brązowy z pełnego ziarna),
* sos (ja wzięłam go tylko do smaku, użyłam również ketchupu, koncentratu i pomidorów)  ,
* ser ( wiem, wiem, powinien być parmezan, u mnie jest zwykły ser żółty gouda- sprawdził się doskonale),
* cebula,
* mięso mielone ( u mnie z indyka),
* kilka ząbków czosnku ( dodałam do cebuli),


Wykonanie:
Cebulę obieramy i kroimy w kostkę.
Czosnek obieramy i wyciskamy.
Podsmażamy na oleju i dodajemy mięso mielone.(Smażymy mieszając do momentu zarumienienia). Dodajemy sól, pieprz.
Przygotowujemy sos według instrukcji na odwrocie, wlewamy na dużą patelnię, dodajemy koncentrat, ketchup i pokrojone pomidory.
Po zagotowaniu dodajemy mięso mielone z cebulą, mieszamy przez moment.  
Makaron gotujemy i podajemy z  przygotowanym sosem.
Posypujemy serem.
Do dekoracji idealnie nadaje się świeża bazylia.


                                                                    SMACZNEGO! :)

4 komentarze:

  1. Ale apetycznie to wygląda:)Kiedy ja ostatnio jadłam spaghetti? Muszę koniecznie zrobić je w tym tygodniu. Przez Twoje zdjęcia nabrałam na to danie wielkiej ochoty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie można przesłać zapachu, bo był niezwykle apetyczny! :)
      Raz na jakiś czas warto sobie zrobić spaghetti... :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ica Twoje spaghetti z pewnością smakowało wybornie , jak za pierwszym razem taka wprawa , to w przyszłości czuję że będzie z Ciebie super kuchara :))))
    Miłego I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że coś w tym może być? :))
      Jestem córką 100% kucharki! Mam nadzieję, że mam to w genach. :))
      Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń