piątek, 7 czerwca 2013

Rozkwitają pąki!

Słońce pojawia się na niebie z niewielkimi przerwami...
Od dwóch dni nie pada, więc jest dobrze! :)
Wczoraj zrobiłam przegląd kwiatów. Zauważyłam, że z każdym dniem, z każdym deszczem pojawia się coraz więcej kwiatów! :)
Sami zobaczcie...


Piwonie mają coraz więcej kwiatów.
Liliowce zdecydowanie najszybciej rozkwitają.
Pojawiła się pierwsza róża, która została posadzona w tym roku! :)


Goździk pierzasty (postrzępiony)... cudownie pachnie w całym ogrodzie! :)
W marcu, według przepisu na opakowaniu posiałam bratki dwuletnie...
Po rozsadzeniu naliczyłyśmy około 100 sztuk.
Rosły sobie, rosły....
Aż tu nagle!
Kwitną!
Jakież było nasze zdziwienie.
Bratki rzeczywiście mogą zakwitnąć już w pierwszym roku po wysianiu, ale to zazwyczaj na jesień, ale na początku czerwca?!
Dzięki temu mamy bratkową polankę. :)
Oto niektóre z nich...








A co jeszcze słychać na wsi?
Zaczął się sezon koszenia łąk.
Dzięki temu na wsi pachnie świeżo skoszoną trawą! :)
Poniżej te najbliżej nas...



Skarbnica Przyjemności na Facebooku!

6 komentarzy:

  1. Ach te piwonie:) Piękne! U mnie jeszcze pąki.
    Liliowce także są śliczne, ale ja mam uczulenie na nie, więc nie posiadamy w ogrodzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już ze względu na swoją wagę ciągną ku ziemi...
      Liliowce są śliczne i w wazonie długo stoją. :)
      Na szczęście jest wiele innych, pięknych kwiatów, które mogą zdobić Wasz ogródek! :)

      Usuń
  2. U nas już po piwoniach, pięknie kwitły i miały kwiaty jak piłki. Co do sianokosów. My mamy nasze za sobą. Niestety zaraz po skoszeniu spadł deszcz i zbieraliśmy trawę dopiero wczoraj. Mamy około 60 arów łąki, więc sianokosów mam już dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już prawie końcówka piwonii... w tym roku były nadzwyczaj dorodne! :)
      No to rzeczywiście... pracowicie... i wcale się Wam nie dziwię :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piwonie i goździki kojarzą mi się z dzieciństwem:)
    Jak wspaniali ogrodnicy to i bratki chciały się odwdzięczyć!:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też były od zawsze, dlatego tak je lubię. :)
      Nooo o tym nie pomyślałam... szkoda, że wszystkie roślinki tak się nie odwdzięczają. :))

      Usuń