niedziela, 23 czerwca 2013

Prośba o deszcz...

Nastała susza...
Wszelkie możliwe burze tylko straszą grzmotami i błyskawicami, a deszczu brak.
I tak nasze wszystkie roślinki podlewane są codziennie, czasami nawet kilka razy.
Nawet teraz za oknem słychać burzę... ale czy znowu nas nie ominie?!
Na szczęście rośliny dają sobie radę i pięknie rosną.
Można zaobserwować nowe kwiaty, coraz to większe warzywa  i  pojawiające się owoce.




Tutaj specjalna mieszanka roślin, które mają skutecznie odstraszać komary. :)
Aksamitka
Lilie
 




Kolejna tegoroczna róża szykuje się do pięknego rozkwitu.



W tym roku będzie u nas wysyp malin!

P.S. Dzisiaj Dzień Taty... jakże ważny dzień w życiu każdego człowieka.

,,Tato,,
To Ty nauczyłeś mnie doceniać każdą chwilę.
Nigdy nie zostawiałeś mnie w tyle.
Byłam Twoim oczkiem w głowie,
każdy kto Cię zna doskonale o tym wie.
Nie zostałam kierowcą wyścigowym, lotnikiem czy mechanikiem.
Akceptujesz moje zmienne decyzje do bycia architektem, lekarzem lub leśnikiem.
W domu  wszystko wymienisz, przestawisz, naprawisz,
a przy tym wszystkim dobrze się bawisz.
Jesteś najlepszym tatą na świecie!
Dlatego tak bardzo kocham Cię!

P.S.2. Kończąc pisać i dodawać zdjęcia, usłyszałam krople deszczu uderzające o szyby, rynnę i co tylko się da. Mam nadzieję, że to nie jakaś nawałnica! 


6 komentarzy:

  1. no i co? nawałnica? u mnie tylko pokropiło...

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie tam! Zaraz przestalo... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zdradzić co to za mieszanka na komary? Z pewnością by mi się przydała, bo od trzech dni nie mogę wyjść na ogród. Dopadła nas plaga!
    U mnie deszczu nie ma od tygodnia, ciągle upały.
    Piękne te Twoje lilie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kupiłyśmy mieszankę kwiatów odstraszających komary firmy Decora.
      Można też samemu stworzyć coś takiego mieszając nasiona macierzanki, czosnku ozdobnego, kopru ogrodowego, kminku, melisy, szałwii itp. :)
      U nas o dziwo od kilku dni spokój z komarami. :)
      U mnie popadało przez 10-15 minut, a dziś znowu słonce od rana...
      W tym roku bije od lilii niesamowity blask. :)

      Usuń
  4. U nas już pada :D Więc wysyłam w Twoją stronę kilka kropel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj przyda się, przyda.
      Będę wdzięczna za te kilka kropel. :))

      Usuń