wtorek, 18 czerwca 2013

Czas na dalekie podróże!

Z racji, iż rozpoczęłam krótkie wakacje, co dzień organizuję sobie wycieczki rowerowe w miejsca, gdzie nie byłam rowerem albo w ogóle nie byłam...
Niby okolice bliskie, a okazuje się, że jednak są miejscowości, które znam z nazwy, jednak nie wiedziałam, że znajdują się zupełnie niedaleko.
A widoki są cudowne!
Pierwsza dłuższa trasa liczyła 42 kilometry! :)
Żukowo > Żurawiec > Jezioro > Różany > Rozgart > Szaleniec > Stalewo > Zwierzno > Kępniewo > Rachowo > Wiśniewo > Markusy > Balewo > Krzewsk > Żurawiec > DOM! :)
 Trasa  była przyjemna, pomijając ciągnące się przez kilka kilometrów „kocie łby”.
Zdjęć nie ma zbyt wiele, ponieważ widoki wydawały mi się albo bardzo zbliżone do tyc
h naszych albo po prostu nie było jak zrobić zdjęć...

Rozgart - zabytkowy kościół fil. p.w. ss. Apostołów Piotra i Pawła.




A dwa kilometry od domu zauważyłam  sarenkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz