czwartek, 6 czerwca 2013

A ja w ogrodzie mam...

Dzisiaj obiecane zdjęcia ogródka warzywnego... i nie tylko. :)
Zeszło, bo na uczelni czas sesji, za oknem było ciągle pochmurno i aż człowiekowi wszytskiego się odechciewało.
Kilka godzin temu pojawiło się słońce, a ja do wtorku mam wolne, więc teraz energii nie brakuje! :)
Jak tylko wróciłam z uczelni wzięłam się ciasto z truskawkami! Niestety na te z ogródka jeszcze troszkę trzeba poczekać...


Na  zdjęciu znajduje się krasnal, który pomimo małego wypadku nieustannie od 8 lat zdobi nasz ogród.
Przywiozłam go z Niemiec, więc zarówno przez sentyment jak i wygląd został z nami. :)
Liliowce... tak wyglądały cztery dni temu, dziś zupełnie inaczej. :)
 
Pliszka idealnie wkomponowała się w zielony krajobraz.

No i nareszcie nasz ogródek! Mimo opadów nie przybyło zbyt wiele chwastów,  tylko warzywka podrosły. :)

Sałata, rzodkiewka, szczypiorek...idealne do kanapek i sałatek.



Plektrantus koleusowaty, czyli po prostu komarzyce, podobno odstrasza komary... przetestujemy, zobaczymy. :)

No i na koniec piwonie... a raczej pąki. 
  P.S. Zapraszam na profil Skarbnicy Przyjemności na Facebooku!
Tam najświeższe informacji o aktualnym poście i więcej zdjęć. :)
Poniżej link:
Skarbnica przyjemności na Fb!
Pozdrawiam! :)

8 komentarzy:

  1. Krasnal świetny:) Też mam w ogrodzie jednego. Jaki u Ciebie porządek w tym ogródku:) U mnie wszystko rośnie jak chce:)
    Piwonie to moje ulubione kwiaty, nie mogę się doczekać, aż rozkwitną, mam ich mnóstwo w ogrodzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z biegiem lat będą pojawiały się kolejne krasnale. :)
      Porządek jest, bo razem z mamą lubimy spędzać tam czas. :))
      Z resztą każdy ogródek ma swój urok... :)
      U mnie już się pojawiły piękne, różowe piwonie, zamieszczę zdjęcia w kolejnym poście, cudo! :)

      Usuń
  2. Piękny ten Wasz ogródek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :)
      Ogródek to przykład tego, że każda praca się opłaca. :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Warzywniak jak z obrazka! Piękny i smakowity :)
    A piwonie... marzą mi się, ale nie mogę dostać sadzonek.. ech..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj już się nie mogę doczekać pozostałych warzywek! :))
      U nas piwonie są od dawna, a z sadzonkami faktycznie jest problem... myślę, że jedyne co zostaje to zamówienie z internetu.

      Usuń
  4. Krasnal jak dobry duszek pewnie strzeże całego ogrodu:)
    Kocham ogródki warzywne ,kocham zapach kopru i jak tak przesuwałam kursorem to myślałam sobie ,och! ,żeby tylko było zdjęcie kopru i sałaty,i szczypiorku...i...:) zresztą kocham zapach całego ogródka warzywnego:)i dosłownie poczułam ten zapach oglądając zdjęcia Twojego ogrodu:)
    Dziękuję Ilonko za tę ucztę dla mojego ducha!:)
    Cudownie ,cudownie ,przecudownie!:)
    A u mnie na balkonie już mam pierwsze zielone owoce ( całe dwie sztuki:) ) pomidorków koktajlowych,jak zobaczyłam to ,aż nogami przebierałam z radości:))kwiatków mają dużo ,więc liczę na obfite plony:)
    Serdeczności!:)
    Agnieszka.
    Ps. Ach jeszcze pewnie kilka...kilkanaście razy tu zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, od kilku lat niezmiennie pilnuje porządku. :)
      Ja uwielbiam zapach kopru, zwłaszcza na młodych ziemniaczkach... mmm wtedy to jest dopiero zapach! :)
      Koperek, sałata, szczypiorek urosły jako pierwsze, więc musiały się tu znaleźć! :)
      Cała przyjemność po mojej stronie. :)
      No, no, no.... nieźle!
      A reakcji się nie dziwię, mam podobnie jak cokolwiek wyrośnie! :))
      Mam nadzieję, że będzie u Ciebie wysyp pomidorków. :))
      P.S. To ja dziękuję za odwiedziny, drzwi są zawsze otwarte, więc zaglądaj kiedy tylko masz czas i ochotę! :)

      Usuń