środa, 1 maja 2013

Mamy maj!

Nareszcie!
Mamy piękną wiosnę!
I mamy maj! :))
Jak mija Wam  długi ( a może krótki) weekend? Jakie plany?
U mnie  ten długi weekend zaczął się 26 kwietnia, a skończy się  6 maja...
Chciałoby się rzec : szczęściara!
Jednak ostatnie dni poświęciłam na pisanie pracy licencjackiej i myślałam, że nie będę miała wolnego...
a tu niespodzianka! Poszło szybciej niż myślałam.
I od tej pory zamierzam odpoczywać i korzystać z uroku prawdziwej wiosny! ;)
No... chyba że nam się pogoda zepsuje...
Tymczasem aktualne, pierwszomajowe zdjęcia do obejrzenia! :)
Jest słońce, jest zielona trawa, jest maj!
Nawet nie wiedziałam, że dziadek się tak świetnie wkomponuje...
Świeżo skoszona trawa (30.04), ale zapach pozostał do dziś...
Kwiaty śliwy.
    
Coraz bliżej...

Jednak opłaca się wysiać sałatę do doniczki na początku marca...
Coraz więcej stokrotek.


Wiosenny grzybek...

Wjazd w naszą alejkę brzózkową

Miłego weekendu! :)

4 komentarze:

  1. pięknie....
    u mnie daleko do takiej wiosny.
    miłego łikendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ostatnio sporo popadało, dzięki temu tak wszystko ruszyło...
      Ewo, na pewno już bliżej niż dalej do takiej wiosny u Ciebie. ;))
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję Ilonko napisania pracy!:)
    Nie było mnie trochę ,a tu tyle przyjemnych postów i pięknych zdjęć do obejrzenia:)
    U mnie też wiosna na całego zagościła:)
    A majówkę spędzę pewnie na placu zabaw i ...i niestety na intensywnym poszukiwaniu pracy ,mam nadzieję,że te poszukiwania będą owocne!
    Serdeczności.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :)
      Właśnie zauważyłam,że dawno Cię nie było u mnie...
      Cieszę się, pewnie jest pięknie w Ostródzie! :)
      Na placu zabaw? Zawsze to lepiej na świeżym powietrzu. ;)
      W takim razie życzę z całego serca, aby poszukiwanie pracy było owocne i znalazła się jakaś ciekawa oferta, albo i parę! :))
      Ja pewnie też niedługo będę musiała zacząć rozglądać się za pracą...
      Pozdrawiam cieplutko,
      Ilona

      Usuń