poniedziałek, 20 maja 2013

Majowo... deszczowo.

Dziś do godziny 14.00 pogoda była cudowna. Nie brakowało słońca i ciepłego powiewu wiatru.
Jednak później coś się zmieniło. Nadeszły burzowe chmury. Błyskało się i grzmiało, ale bez przesady. 
Deszczu było mało jak na burzę.Pojechałyśmy więc rowerami nad jezioro. Przez  chwilę troszkę popadało i przeszło. Kiedy dotarłyśmy nad jezioro już nie padało.

Myślałyśmy, że to przejdzie...
Rybacy na Druznie.
 
Łabędź jakby ze strachu chował głowę w wodę.
 
W oddali - Elbląg.
 


 Jednak w drodze powrotnej spotkała nas spora ulewa. :)
Trochę przeczekałyśmy, a trochę przejechałyśmy.
Mimo deszczu nie uważam iż przejażdżka byłaby nieudana.
Nam majowy deszczyk nie zaszkodził... 

4 komentarze:

  1. Wciąż i wciąż zachwycam się Twoimi zdjęciami Ilonko!:)
    A ten łabędź to może strusiołabędź:))
    U nas burza znowu postraszyła i poszła sobie dalej ,a dokładnie dwa razy zagrzmiało ,ale ok.20-stej trochę popadało.
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja się cieszę, że zdjęcia się podobają. :)
      Też o tym pomyślałam i robiąc zdjęcie byłam pewna, że głowę ma nad wodą, jak tylko przyjechałam do domu, to zobaczyłam, że jednak nie. :)
      U nas już kolejny raz burza, ale tym razem mniej groźna niż pozostałe, ale teraz cały czas pada i pada.
      Także jutro na uczelnię niestety rowerem się nie wybiorę...
      Ilona

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Jak zwykle wspaniałe widoki:)
    U mnie od dwóch dni także burzowo, ale dzisiaj słoneczko zaczyna się przebijać przez chmury, więc mam nadzieję, że się rozpogodzi, bo planowałam malutką wycieczkę rowerową.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby jeszcze prognozy się sprawdzały...
      Na dziś zapowiadali u mnie cały dzień deszczowy, więc nie pojechałam rowerem na uczelnię jak co dzień, a oczywiście popadało przez parę minut, a teraz cały czas świeci słońce...
      No cóż :)
      Mam nadzieję, że przynajmniej Tobie uda się wycieczka. :))
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń