niedziela, 26 maja 2013

Maj świętem Mam!

Ostatnio tylko pada, wieje i tak na okrągło.
Ale dziś słońce się przedarło przez ciemne chmury i cieszy nas z małymi przerwami od południa. :)
Kiedy tylko wyjrzało słońce, poszłam obejrzeć co nowego w ogrodzie.
Otóż wszędzie, bez wyjątku roślinki ruszyły w górę ( łącznie z chwastami :( )
Pojawiają się nowe kwiatki i wschodzą posiane warzywa. 

Rododendron  rozwija się z dnia na dzień.

Pojawiła się pierwsza margaretka.
Kwiat dzikiej róży.
 
Owoce agrestu.
Owoce porzeczki.


No i najważniejsze!
Dzisiaj Dzień Mamy!
26 maja!


 Mama
Znosi wszystkie przykrości,
cieszy się z powodów do radości.
Najbardziej w mej pamięci zostaje,
że tak dużo miłości mi daje.
Bo nie ma nic piękniejszego,
od serca matczynego!
Miłość do mamy będzie wiecznie trwała,
bo jeśli trzeba było, to bym życie za Nią oddała...
                                                                [Ica]

 Moja mama dostała bardzo praktyczny prezent, który od razu znalazł swoje miejsce w ogrodzie.
A Wy Drogie Mamy co dostałyście? Albo jaki prezent przygotowałyście dla swoich mam? 



 A przy okazji prezentuję oczko, które  gości u nas już dość długo, ale od niedawna dopiero zostało napełnione. Żaba ma doskonałe miejsce do zasłużonego odpoczynku. :)


Inspirację zaczerpnęliśmy ze strony stylowi.pl.

4 komentarze:

  1. ooo, u mnie na razie orliki zaszalały. margerytki lada dzień. i maki.
    moje oczko wiecznie w zielsku. co trochę wyczyścimy to wiatr nawieje.
    serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli coraz więcej kwiatów u Ciebie! :)
      To i tak dobrze, skoro tak mało u Was pada. :))
      Zobaczymy jak będzie u nas, mam nadzieję, że będzie czyste...
      chociaż wielkość oczka jest idealna do czyszczenia :)
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń
  2. Jakie cudne kwiaty i wiersz!:)
    Ilonko narobiłaś mi smaku tym agrestem i czarną porzeczką (moja ulubiona) mhh...ale bym zjadła:)
    U nas na balkoniku jedna poziomka już prawie ,prawie dojrzała:)
    A z okazji Dnia Mamy chłopaki mieszkanko wysprzątali i śniadanie zrobili:)
    Moja Mama już jest dawno w "niebie",więc ...
    Super żabka strzeże oczka:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ojj ja też nie mogę się doczekać... garściami mogę je jeść. :)
      O widzisz, na balkonie słonecznie, to i szybciej poziomki dojrzewają. :)
      No, no, no to się postarali chłopaki! :)
      ... więc jest i w sercu, i pamięci.
      Pozdrawiam,
      Ilona

      Usuń