niedziela, 31 marca 2013

WielkaNoc!

Święta, święta...
A przed świętami urwanie głowy. :)
W tym roku poszłam na łatwiznę z pisankami, w sumie bardziej chodziło o to, że spodobały mi się osłonki na jajka i w ten sposób w ciągu 5 minut wszystko było gotowe!






Z koszyczkiem do poświęcenia wyruszyłam z samego rana.
Nie mogło w nim zabraknąć :
jajek ( symbol nowego życia, zwycięstwa nad śmiercią) ,
chleba (pokarm niezbędny do życia, gwarantujący dobrobyt i pomyślność),
baranka (oznacza pokorę i łagodność),
soli (symbolizuje nieśmiertelność, oczyszczenie, ochronę przed zepsuciem, stałość życia duchowego),
i pieprzu (symbol gorzkich ziół.),
chrzanu (oznacza siłę i fizyczną krzepę),
wędliny (zapewnia zdrowie i płodność, a także dostatek),
masła (symbol dobrobytu),
oraz ciasta (symbol umiejętności i doskonałości; trafiło do koszyczka jako ostatnia potrawa), 
Skoro świt powstał taki oto skromny koszyczek.
W międzyczasie udoskonalone zostały niektóre dekoracje świąteczne....
lub powstały całkiem nowe. :)





A teraz najprzyjemniejsze, a mianowicie ŻYCZENIA! :))
Moi Drodzy!
Aby te święta były przyjemne, pogodne, spokojne, zdrowe i spędzone w rodzinnym gronie.
Pogoda nie dopisuje, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu i niebawem zrobi się zielono.
Wesołego Alleluja! Noo i SMACZNEGO! :)

1 komentarz:

  1. Ilona - jedziesz z nami na wykład i zwiedzanie muzeum żuławskiego jutro? Wyjazd około 15.15. Moglibyśmy podjechac po Ciebie:-))) Napisz mi na majla ( nie mam dostępu do skrzynki i odbieram na onecie - nie mam więc Twojego maila:(((
    Asia
    PS. Albo zadzwoń: 607-476-479

    OdpowiedzUsuń