wtorek, 26 marca 2013

Nasiona.

Nie wiem jak Wy, ale ja dziś poczułam wiosnę!
Pomimo porannej temperatury poniżej zera dzień był  ciepły, słoneczko grzało,  a na dworze można było usłyszeć wesoły śpiew ptaków.
gęsi niezmiennie wybierają okolice naszego domu, jednak dziś były nieco speszone moją obecnością.
Swoją drogą, czy widzicie, że śniegu jest coraz mniej?
Wczoraj w tym samym miejscu było jeszcze biało. :)


Cały czas liczę, że przymrozki miną, a ja w końcu posadzę warzywa i kwiaty pod tunelem foliowym, który przygotowałam już dwa tygodnie temu.
Posiałam to, co można było siać na przełomie  lutego i marca do skrzynek.





Niestety w obawie przed mrozami cały czas czekam, a razem ze mną roślinki.
Oprócz wyżej zamieszczonych posiałam również bazylię, oregano, majeranek, rukolę, rzeżuchę, sałatę i poziomki.
Z niecierpliwością czekam aby móc posiać resztę zarówno do skrzynek jak i prosto do gruntu.
A jak u Was w tym roku z sianiem?

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zdjęcia ,które umieszczasz ,są naprawdę piękne!:)
    Jak wiesz mieszkam w bloku ,więc niby nie mam przyjemności siania roślinek tak jakbym chciała ale...ale posiałam sobie choć do doniczek maciejkę :) pomimo,że wysiewa ją w kwietniu tak bardzo chciałam cokolwiek sobie posiać,ze posiałam:)i już nawet wzeszła .No i rzecz jasna rzeżuchę i dymkę na szczypiorek:)
    Miłego dnia:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że najzwyklejsze zdjęcia podobają się innym! :)
      Nieważne gdzie, ważne, że roślinki goszczą w Twoim mieszkaniu!
      P.S. Jakoś wcześniej się się tak złożyło, że nie byłam na Twoim profilu, ale jak dziś przeczytałam to, co napisałaś, to aż się uśmiechnęłam, takie to piękne!
      I już wyobrażam sobie jaki cudowny blog stworzysz niebawem! :)
      Trzymam kciuki! :)
      A w międzyczasie liczę na piękne zdjęcia z Ostródy! :)
      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
      Ilona

      Usuń
    2. Nie zgadzam się z Tobą ,że te zdjęcia są najzwyklejsze ,są naprawdę piękne!!!
      Uwielbiam zaglądać tu do Ciebie:)
      Dziękuję za dobre słowo:)
      A teraz zmykam do garów:)
      Agnieszka.

      Usuń
    3. To bardzo miłe, co piszesz. :)
      Mam nadzieję, że nie zawiodę, a kolejne zdjęcia będą się również podobać. :))
      Pozdrawiam i życzę aby wszystko w kuchni się udało! :)
      Ilona

      Usuń
  2. ja nie bardzo mam gdzie trzymać rozsady (albo za zimno, albo za ciepło) dlatego kupuję gotowe flance. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to też jest problem, a może i nie, w sumie to sposób na oszczędność czasu :)
    Niestety u mnie wszystkie wolne do tej pory miejsca są już zajęte, dlatego z niecierpliwością czekam na cieplejsze dni i noce.
    Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń