wtorek, 19 lutego 2013

Powrót zimy ...

Byłam tak zadowolona z niedzielnej pogody i przedwiosennych odkryć, że zamieściłam wiosenny post, będąc święcie przekonana, że zima nie wróci.
A tu proszę, zima o sobie przypomniała.
Rano zdążyłam zauważyć, że drogowcy  przestawili się na tryb wiosenny, gdyż w okolicy nie spotkałam żadnego pługu .
Wiele wysiłku kosztowało przedostanie się przez zaśnieżoną drogę. 
Na szczęście nie wszędzie trzeba odśnieżać,  rośliny i drzewa wyglądają cudownie w zimowej scenerii...



Słyszałam, że zima na krótko zawitała i już w przyszłym tygodniu temperatura może wynosić 6°C! ;)
Jak widać nie tylko ja przygotowuję się do wiosny ...

6 komentarzy:

  1. Mieszkam w mieście, ale kiedy zaczął padać śnieg zaczęły się robić korki, a odśnieżarek brak. Dopiero później kilka wyjechało i ośnieżało na bieżąco.
    A na chodnikach ślizgawka ;/
    Jak ja nie lubię zimy w mieście!
    Chętnie zapadałabym w sen zimowy ;)
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie już uroki zimy. :))
    Na szczęście tegoroczna zima jest bardzo łaskawa.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie mogę się doczekać rowerowych wypraw, porannej kawy w ogrodzie, polegiwania na hamaczku, robienia grządek... Oby do wiosny!
    Pozdrowionka!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, zdecydowanie! :))
    Jak dobrze, że do wiosny coraz bliżej...
    A wtedy zapraszam w moje strony, może jakaś wspólna wycieczka? :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie:-))) Ica - masz konto na fb? Jest tam bardzo fajna grupa "Kochamy Żuławy". Troszkę współpracujemy - teraz organizujemy konkurs z zagadkami żuławskimi ( patronuje mu nasz stowarzyszenie i LGD Łączy nas Kanał Elbląski ) - są fajne nagrody - przewodnik rowerowy po krainie Kanału Elbląskiego ( naszych okolicach też:-))), bardzo dokładna mapa i pocztówki. W maju grupę zapaleńców z Kochamy Żuławy zapraszam do siebie - na zwiedzanie okolicy i piknik nad rzeką. Ja już naprawdę nie mogę doczekać się wiosny:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ja się nie przedstawiłam ... :/
    Jak tylko zrobi się ładnie, to trzeba coś zorganizować :))
    Naprawdę ten świat jest jednak mały.
    Oczywiście, mam fb i zupełnie niedawno trafiłam przypadkiem na "Kochamy Żuławy".
    Co prawda na razie obserwuję, ale pewnie zacznę być aktywna... :))
    Pozdrawiam,
    Ilona

    OdpowiedzUsuń