piątek, 15 lutego 2013

Polska WIEŚ! :)

Dobry wieczór!
Dzisiaj zupełnie o czymś nowym...
Moje przyjemności nie ograniczają się do czytania, gotowania czy oglądania.
Moją wielką pasją jest WIEŚ!
Tak... dobrze czytacie.
Nie zdziwiłabym się, gdybym zamiast nauczycielką została leśniczym czy kimś w tym rodzaju. :)
Jak to możliwe?
Uwielbiam ciszę i spokój, jaka panuje na wsi, a także świeże i czyste powietrze.
Za każdym razem zachwyca mnie piękno krajobrazu.
Dzisiejsza wieś wcale nie musi się kojarzyć z błotem i  zacofaniem. Dlatego tak wielu ludzi pragnie mieć swój kawałek ziemi właśnie na wsi.
Chciałabym Wam przedstawić stronę, na którą często zaglądam.
Jest ona zupełnie inna niż wszystkie...
Kocham wieś to strona, na której znajdziemy dosłownie wszystko.
Od tematu zwierząt, roślin i ekologii  po modę i urodę.
Każdy znajdzie coś dla siebie.
Serdecznie polecam. :)

10 komentarzy:

  1. Na Kocham wieś jestem od początku:-))) Fajna grupa się tam zebrała:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten świat mały.
    Tam również znalazłam Pani artykuły.
    Niesamowita pasja i dar do pisania.
    gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:-))) I bardzo proszę - nie "paniujmy", to nie przystoi przy takiej zbieżności pasji i zainteresowań:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, Asiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją wielką pasją jest również WIEŚ!:),więc jak najbardziej rozumiem!:)
    Niestety jeszcze mieszkam w mieście ,wprawdzie niedużym, ale to przecież nie jest wieś.Mam nadzieję,że w przyszłości ,niedalekiej przyszłości! i ja zamieszkam tam ,gdzie cisza ,spokój ,i pachnie przyrodą!:)
    Serdeczności.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie fakt, że ludzie z miasteczek, miast chcą zamieszkać na wsi, że są jeszcze tacy.
    W moim otoczeniu studenckim, każdy patrzy na mnie jak na wariatkę, która nieskończenie może opowiadać o wsi, a na miasto tylko narzeka! :)
    Mam to szczęście, że od urodzenia mieszkam na wsi, co prawda z 2-letnią przerwą i to chyba dlatego tak pokochałam uroki wsi. :))
    Chociaż sama planuję wybudować dom w przyszłości w jakimś uroczym miejscu. :)
    Tobie życzę, żeby ta przyszłość była jak najbliższa! :)
    A domek położony w cudownym miejscu! :)
    Pozdrawiam,
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie!:)
    Jak mówię o swoich marzeniach i planach związanych z wsią ,to na mnie też ludzie patrzą jak na dziwoląga:)ale to też działa w drugą stronę ,bo ja kompletnie nie umiem pojąć jak można z wyboru chcieć mieszkać w mieście:)
    Miłego dnia:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Otóż to, ale myślę, że przyjdzie taki czas, kiedy Ci sami ludzie zaczną Nam zazdrościć tej całej sielanki! :)
    Miłego weekendu ( może z odrobiną słońca?)! :))
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  9. masz szczescie mieszkac w pieknym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, to prawda.
    Cieszę się, że tu mieszkam. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń