wtorek, 29 stycznia 2013

Rok w Poziomce!

Ogromne zaskoczenie! Czytając opis książki pomyślałam : Może być ciekawa. Kiedy zobaczyłam okładkę, od razu nacisnęłam : Dodaj do koszyka. I tak oto za kilka dni siedziałam zadowolona czytając nową zdobycz. Napiszę, co mnie tak zaciekawiło, otóż : 32-letnia kobieta po przejściach chce się w końcu ustatkować i znaleźć swój wymarzony dom. (Co najważniejsze dla mnie NA WSI!) Tyle mi wystarczyło, by książka znalazła się na mojej półce.  Im dalej tym lepiej, ciekawiej. Im bliżej końca, tym byłam bardziej zawiedziona, że już zbliża się koniec książki. Tak!  Lektura okazała się przyjemna, wątki ciekawe, a bohaterowie zaskakujący. Nie podejrzewałabym, że koło Warszawy można znaleźć tak cudowne miejsce. Szukając spokojnej wsi nie wzięłabym pod uwagę okolic Warszawy. A tu niespodzianka i mój błąd. (Jednak dla chcącego nic trudnego.) Wystarczy wierzyć w marzenia i tylko czekać kiedy się spełnią z pomocą dobrych aniołów. Zakupu nie żałuję, zarówno okładka jak i treść urocza. Powiem więcej : zamierzam przeczytać ciąg dalszy  i jestem więcej niż pewna, że będę zachwycona! ;) Polecam !
Książka zainspirowała mnie do poszukiwań autorki i okazuje się, że Katarzyna Michalak jest autorką wielu ciekawych książek, które mam zamiar przeczytać, ale także prowadzi swojego bloga, na którym dowiecie się wszystkiego.
katarzynamichalak
Zapraszam do odwiedzin, bo naprawdę warto! :)


Szczegółowe informacje :
Autor: Katarzyna Michalak
Wydawnictwo : Literackie
Data wydania : 01.12.2010
Ilość stron : 310
Cena : ok.35 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz