niedziela, 20 maja 2012

A więc wojna!

Dziś pora na odrobinę humoru! :)
Historia dwóch przystojnych, tajnych agentów, którzy zakochują się w tej samej kobiecie.
Aby ją zdobyć wykorzystują  doświadczenia, które zdobyli w ciągu wielu lat w akcjach.
Ona oczywiście o niczym nie wie i spotyka się i z jednym i z drugim...
Jaką podejmie decyzję?
O tym możecie przekonać się oglądając film.
Wybór mnie nie zaskoczył, ale ja wybrałabym inaczej ...
Może dlatego , że mam słabość do aktora :) ( już niebawem kolejny film z je
go wspaniałym udziałem! )
Film spotkał się w większości z negatywną opinią krytyków, ja jednak pomimo, że czasami akcja rozkręcała się zbyt długo byłam ciekawa  kolejnych wątków.
Jest wiele zabawnych akcji, więc jeżeli ktoś ma poczucie
humoru, to na pewno znajdzie powód do śmiechu. :)
 

                                   Zastrzeżeń nie mam i polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz