sobota, 31 marca 2012

Nietykalni.

Dosłownie przed chwilą obejrzałam niesamowity film z niesamowitą historią z udziałem niesamowitych aktorów...
Film pod tytułem Nietykalni.
Jestem pod ogromnym wrażeniem !
Właśnie takich filmów mi brakowało.
A oto jak film opisuje dystrybutor :
Ta historia zdarzyła się naprawdę. Sparaliżowany na skutek wypadku milioner zatrudnia do pomocy i opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Zderzenie dwóch skrajnie różnych światów daje początek szeregowi niewiarygodnych przygód i przyjaźni, która czyni ich... nietykalnymi.
Jeżeli macie możliwość, to koniecznie obejrzyjcie! ;)
Zapraszam do obejrzenia zwiastuna...
Film w kinach będzie dopiero 13
kwietnia, ale spokojnie można znaleźć w sieci.
Pozdrawiam! ;)

4 komentarze:

  1. Kiedy będzie coś o gotowaniu ? Bo jak sama nazwa bloga wskazuje coś na ten temat być powinno ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbnica przyjemności niekoniecznie musi kojarzyć się z gotowaniem, a taka jest właśnie nazwa bloga;]
      Jego tytuł to cała reszta (w ramach wyjaśnienia...) ;]
      Owszem napisałam o gotowaniu, ale na to potrzebuję więcej czasu.
      Coś o gotowaniu będzie na pewno na święta. ;]
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. zastanaiam sie na obejrzeniem filmu ? gdzie go znalazls online ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obejrzałam na kinolive.pl, ale jak zauważyłam film już nie działa.
    Jest jeszcze na zalukaj.tv :
    http://zalukaj.tv/zalukaj-film/13888/nietykalni_intouchables_2011_.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń