czwartek, 29 marca 2012

♫♫♫

Dzisiaj zupełnie inaczej, bo  krótko i muzycznie!
Napiszę o zespole, na który trafiłam zupełnym przypadkiem, a okazało się, że wciąż na nowo go odkrywam...
Within Temptation ujmuje mnie muzyką, tekstami, przesłaniem. 

Jako pierwszą usłyszałam piosenkę Our farewell  ...  do dziś mam ciarki kiedy jej słucham. Smutna piosenka, dająca do myślenia.
http://www.youtube.com/watch?v=h5EAFh8uWnk
Kolejne, które mnie zachwyciły, to : Angels, Memories, Frozen i wiele, wiele innych.
Warto również podkreślić współpracę zespołu z
Chrisem Jonesem nad utworem Utopia.
Wspomnę również o utworze In and Out of Love wokalistki z Armin van Buurenem.
Jeden ze znanych utworów
granych nie tak dawno w radiu. (Poniżej możecie wysłuchać utworów i obejrzeć teledyski. )

  Miłego słuchania! ;)















1 komentarz: